Şarkı Sözleri
Gülşen - Kardan Adam Şarkı Sözleri - Şarkı Sözleri, Sözleri, Sarki Sozleri
Beğen 0

Gülşen - Kardan Adam Şarkı Sözleri

Türkiyenin en iyi ve en güncel şarkı sözleri sitesinden merhabalar.

Gülşen – Kardan Adam Şarkı Sözleri

Kardan Adam“, Gülşen’in Beni Durdursan mı? albümünün ikinci teklisidir. Klibi 19 Haziran 2013 tarihinde yayınlanmıştır. 20 Şubat 2013’te Doğan Music Company tarafından yayımlanarak şarkıcının bu şirketten çıkan ilk albümü oldu.

Dokuz yeni şarkının yanı sıra Gülşen’in 2012’de Çolakoğlu’nun albümünde seslendirdiği “Seyre Dursun Aşk”ın akustik versiyonunu da içeren albümün şarkıları genel anlamda pop tarzını içererek bazen elektronik altyapılara ve bazen de arabesk ritimlerine yer verdi.

Müzik eleştirmenleri albüm için karışık eleştiriler sunarak besteler ile altyapıları övdü ve çalışmanın hem dans hem arabesk içererek dinleyiciye bunlardan kendilerine uygun tarzı seçmeleri mesajını verdiğini not etti. Albümün fotoğraf ve kartonet tasarımında Gülşen’in saçına da uygun olarak kahverengi ve tonlarına odaklanıldı.

Albümdeki üç şarkıya klip çekildi ve bu şarkılar Türkiye’de hit olarak liste başarısı yakaladı.

Son yıllarda arka arkaya çıkardığı harika şarkılarıyla dinlenme rekorları kırarak pop müziğin en üretken isimlerinden biri haline gelen GülşenKardan Adam”  söz ve müziği sanatçıya aittir. Hareketli şarkının aranjörlüğü Ozan Çolakoğlu imzası taşıyor.

Gülşenin “Kardan Adam” şarkısı kısa sürede dijital müzik platformlarında en çok indirilen ve dinlenenler arasında ilk sıralara yükselerek müzik severlerin gönlünde taht kurdu.

Gülşen – Kardan Adam Şarkı Sözleri, Sizleri yormamak adına şarkının video ve sözlerini aşağıda paylaşıyoruz. Herkese keyifli okuma ve dinlemeler.

En altta bulunan yorum kısmından değerli düşüncelerinizi bizimle paylaşabilir ve şarkı isteğinde bulunabilirsiniz.

Bir hayranının yorumu; Ulan şu gitar yüzünden hiç bıkmadım şu şarkıdan. Helal olsun gitariste.

Değerli müziksever arkadaşlarımız,

Sitemizde en yeni ve hit şarkı sözlerini bulabilirsiniz. Sanatçılar hakkında bilgi edinebilir ve tüm parçalarını dinleyebilirsiniz. Sizlerin yorumları bizim için çok değerli ve takdire şayendir. Sizlere daha iyi ve kaliteli içerik sunmamız için tavsiye ve şikayetlerinizi bekliyoruz. sozleridinle.net olarak güncel kalmaya devam ediyoruz. Sizler için buradayız! Takipte Kalın. MÜZİKLİ GÜNLER DİLERİZ…

Gülşen – Kardan Adam Şarkı Sözleri

Sen bana aklı ver Allah’ım bende esamesi yok
Doğru olabilir mi gördüklerim bi malumatım yok
Geliyorum demedin sen de her kaza gibi ani
Hasar büyük kalbim gidiyor elden aşığım yani
Uzun boyundan mı
Serin suyundan mı
Zamansız olmak mı seni sen yapıyor
Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiç bi zaman
Dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam
O erir üstüme, erisin ben çoktan sırılsıklam
Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan
Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiç bi zaman
Dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam
O erir üstüme erisin, ben çoktan sırılsıklam
Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan

Gülşen – Kardan Adam Dinle

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz